poniedziałek, 22 lipca 2013

Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana przez Harukichi. do Versatile Blogger Award, za co bardzo jej dziękuję i te przez kilka anonimowych osób ( ? ). c: Jakie było moje zdziwienie. Postanowiłam wziąć w tym udział. Aha, zapomniałabym. Już niedługo nowy nagłówek i tło. Żeby troszkę tu odświeżyć, bo jakoś mi nie pasuje ten wygląd. Czytam też mangę Mirai Nikki, koleżanka mi poleciła. Ale nie będę was teraz tym wszystkim zasypywać, bo pewnie większości to nie obchodzi. Ostatnio uznałam też, że mój blog jest tak troszkę no... że tak napiszę... żałosny? No ale co się użalam, ktoś zagląda w końcu. xD


5 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominację, nawet nie wiem za co, bo mój blogspot ssie jak nic. Jest mi strasznie miło i chociaż nie mam pojęcia, co powinnam aktualnie zrobić to dziękuję jeszcze raz (っ◕‿◕)っ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie ssie! xDD Nie ma za co, po prost ukocham czytać twojego bloga. :)

      Usuń
    2. Jeju, dziękuję bardzo~ Mam nadzieję, że będzie na tyle dobry, byś czytała go do końca ♥

      Usuń
  2. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!<3 Dodaję do obserwowanych i mam nadzieję na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaaaaa... Bardzo dziękuję. Nie ma za co MI dziękować, bo po prostu podoba mi się twój blog, lubię go czytać, więc cię zgłosiłam. Już jestem u cb w obserwatorach. :)

      Usuń