czwartek, 18 lipca 2013

Pytanie

Mam 2 bardzo ważne pytania. Pierwsze... Wiem, że to bardzo, bardzo głupie, ale jeśli ktoś z Was, czyli obserwatorów, ma bloga, to mógłby zareklamować mój blog? Chciałam mieć jeszcze kilka dodatkowych obserwatorów.
Baka, Baka, Baka, Baka* ! 
-_-

Dobra, mniejsza z tym, przejdźmy do ważniejszego pytania. 

Jaki następny post?
1. Recenzja Mirai Nikki.
2. O moich zainteresowaniach.
3. O anime, które aktualnie oglądam.
4. Moje piątkowe zakupy ( to by akurat było jutro xD ).
5. Inny. ( Podaj propozycję )

Czekam cierpliwie na odpowiedzi na PYTANIA. :3

Baka* - to słowo po japońsku oznacza głupek, idiota. Jednocześnie akronim oznacza Bardzo Atrakcyjny Konwent Anime, jednak pełna nazwa w zasadzie nie jest używana.
 

2 komentarze:

  1. Po pierwsze jedynym i skutecznym sposobem na zdobycie obserwatorów i popularności w sferze blogów jest udzielanie się na innych blogach. Jeden komentarz już pozwala Ci na zdobycie czytelników.
    Po drugie jeśli piszesz bloga to po prostu pisz ;)Nie pytaj się nas za każdym razem o czym masz pisać, bo to żadna frajda dla czytelników kiedy wiedzą czego się spodziewać :)

    Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam :) Pozdrawiam :* ~Yukari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby czym miałaś mnie urazić? To dodatkowa wskazówka, która pomoże mi osiągnąć więcej, więc bardzo ci dziękuję. : )

      Usuń