środa, 10 lipca 2013

20 faktów o mnie.

Więcej głosów było na 20 faktów o mnie ( aż 2 o.o ), ale nie martwcie się. Recenzja pojawi się jutro lub pojutrze. Ale coś przeczuwam, że pojutrze, bo chyba nie zdążę. Ale dobrze, nie będę was trzymać w napięciu. xD

1. Mam 12 lat. :p
2. Jestem wredna dla ludzi którzy mnie denerwują, lub ich po prostu nie lubię.
3. Kocham szpinak *.*
4. Źle znoszę krytykę na temat mojego wyglądu.
5. Nie lubię wf-u, a zwłaszcza pani od wf-u. -_-
6. Jestem yaoistką!!! *.*
7. Jestem Anka ( drugie imię ). :3
8. Panicznie boję się pająków, robaków, i wszystkich obślizgłych cosiów. :b
9. Czytam bardzo dużo blogów. Baardzoo!
10. Nie lubię różowego, a mam kilka bluzek w takim kolorze. ( Tak, chodzę w nich. )
11. Wolę metal, od popu na przykład.
12. Jetem inna niż moje koleżanki.
13. Rozważam często zabicie mojego brata. Tak. To prawda. ^.^
14. Moja mama mnie wnerwia jak nikt inny.No czasem. xD
15. Kocham swoich obserwatorów, i lubię dla nich pisać.
16. Znam tylko 3 osoby z mojego miasta, które kochają Japonię i  słuchają takiej muzyki jak ja.
17. Bez anime nie byłoby tego bloga i byłabym całkiem inna.
18. Nie umiem zrobić sobie wysokiego kucyka. xD No chociaż, czasem się udaję.
19. Mam 3 przyjaciółki.
20. Jestem niefotogeniczna. ;_;

To był głupi post. Nie widzi mi się. :P
Pozdrawiam, i czekam na komentarze! :3

2 komentarze:

  1. Też nienawidzę wf i mam arachnofobie( lęk przed pająkami) ^^''

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeraziłaś mnie 6 O.o XD
    5, 9, 10, 11, 12, 15 to tak jak o mnie :D
    A pająków i jakiś oślizgłych stworzeń nie tyle się boję, tylko jest mi niedobrze na myśl o tym żeby mnie dotykały O.o
    Powinnaś poznać ludzi z mojej szkoły. Tam jest mnóstwo wielbicieli mang i ogolnie Azji O.o
    Po szkole chodzi też lolita, a w klasie mam żywą lalkę O.o

    OdpowiedzUsuń