wtorek, 23 lipca 2013

Manga, manga, manga, manga, manga!!!!! *.*

Manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga, manga!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dobra ogarnij się, ogarnij... Ok, no to na czym skończyłam? Na : manga, manga... ! 
Od kilku dni ciągle czytam mangi. Anime odstawiłam na bok, co mnie bardzo zdziwiło. Nawet nie do oglądałam Sekai-ichi Hatsukoi. o.o Zamierzam teraz czytać [ najpierw ] mangi shounen-ai, ecchi... Oj dobra, co tam mi w oko wpadnie! xD Nie to, że jestem zboczeńcem, czy cuś! Nie, nie, nie! ^.^ Wczoraj przeczytałam najwspanialszą mangę [ z tych co do tej pory czytałam ] świataaaaaaaaaa! Tytuł? Ah, no tak.
ArtificalPeople. To jest właściwie taki bardziej... komiks. Bo w końcu czyta się od lewej do prawej. ;p 


Zakochałam się nie dość, że w kresce, to również w fabule. Polecam każdemu, ale raczej od gdzieś tak... no nie wiem... 13 lat? No dobra, ja mam 12! To jest z cenzurą w końcu. xD No ale tam takie są zwały xD Uśmiałam się, a nawet w niektórych momentach wzruszyłam. Chciałabym jeszcze następną częśc po tym jak już są razem... Nie, nikt! Przeczytacie, to się dowiecie! :> Nawet narysowałam Topaza! ;3 [ Drugi od lewej ]

Są tu jacyś fani mang? Czekam na komentarze.
Post strasznie krótki, za co bardzo przepraszam. Nie mam weny. ;p
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Dawno nie czytałam żadnej mangi. Planuję uzupełnić swoją kolekcję, ale to dopiero po wypłacie, ech. Nawet w skanach z internetu mam zaległości, najgorsze, że nawet tego, co wrzuciłam na telefon nie chce mi się czytać. Ech.
    Życie jest ciężkie, za moich czasów mało co było dostępne i nie było tego wypalenia.

    Kiedy już coś polecasz, warto byłoby to podlinkować. Wprawdzie guglać umiem i bez problemu znalazłam, jednak nie każdemu się będzie chciało, tym bardziej, że w pierwszym odruchu sprawdzam typowo mangowe bazy danych, a to jakiś webcomiks jest.

    Mangi wcale nie definiuje to, w którą stronę jest czytana, w wielu krajach odwraca się ją, w Polsce też kilka tak wydano przecież :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam czytam "Przeminęło z wiatrem":)

    OdpowiedzUsuń