sobota, 27 lipca 2013

Nie jestem dobra w tytułach...

Ostatnio żyję tylko kilkoma rzeczami. Komputer, manga, anime, książki... Eh, co za no-life. Dziennie potrafię siedzieć 8 godzin. Czasami nawet więcej. Skoro mam teraz tyle czasu, to może się wreszcie wezmę za pisanie. No, wtedy jak będę sobie robić przerwy. xD No nie wiem, może i piszę 'systematycznie', ale mam wrażenie, że mi to wcale nie wychodzi. Też z małą ilością osób utrzymuję kontakt, ale to w każdym razie zależy ode mnie. ;p Jak ktoś dzwoni, i pyta czy wychodzę to ja odpowiadam :
- Gomen, ale oglądam anime, jak chcesz, możesz wpaść do mnie, to razem pooglądamy. :3 
Ale tylko jedna koleżanka ogląda. xD Więc, wyboru za bardzo nie mam. Jak ktoś przyjdzie, to się wyskoczy na kilka godzin, ale dupy się ruszać mi ogólnie nie chcę. No, to już się utrzymuję od tego miesiąca bodajże? Nawet nie pamiętam ,ale od dłuższego czasu już. To głupie, i jednocześnie dziwne. o.o Teraz muszę też się zajmować rysowaniem prac na wystawę szkolną. Buhahahahha! Będę miała swoją własną wystawę! Dobre prace są dobre. ;3 Powstawiam zdjęcie, bardzo chętnie. Ale jakość... Oj, z jakością będzie ciężko, bo telefonem to nie bardzo. A aparatu mi się nie chcę wyciągać. Bo on tak wysoko leży... Oj tam, jeśli chcecie zobaczyć, to mogę zrobić zdjęcia, ale będą w słabej jakości. Podejrzewam, że nie chcecie, ale pytam. c: 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na nyanyan znalazłam cudowne AMV anime Black Rock Shooter. Niestety nie chcą mi się jakoś wstawiać filmy z youtube na bloga i w ogóle. Szkoda. :c Ale link w każdym razie podam. c:
W tle jest ( moim zdaniem ) bardzo fajna piosenka, która idealnie pasuję do tego AMV. Stara piosenka, ale ją uwielbiam. A tutaj link:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przeszukiwałam jutjuba, żeby znaleźć jakieś nowe piosenki Vocaloidów, których nie znam, a są takie super i w ogóle... ^.^ Dobra, mniejsza o większość. c: No, tak. Więc kolejna porcja muzyki. xD Już dawno nie było, a tak sobie przypomniałam, że lubicie posty o muzyce. 
• Kagamine Len and Rin - Servant of Evil ( no niby znam, ale dopiero teraz mi się spodobała ) - http://www.youtube.com/watch?v=Av04XfLtAcU
• Yowane Haku - Daughter of White - http://www.youtube.com/watch?v=8f0ljVok71U
• Megurine Luka - The Tailor Shop of Enbizaka - http://www.youtube.com/watch?v=LunnR3yQDc4
• Hatsune Miku & Gumi - Matryoshka - http://www.youtube.com/watch?v=_JGaQ3g8WU4
• Kagmaine Rin and Len - Requiem of the Spining World - http://www.youtube.com/watch?v=koOAwlW27T0
• Namine Ritsu - Sleeping Beauty - http://www.youtube.com/watch?v=2sce_M_kiwI

Bardziej godne polecenia są pogrubione! Wiem, że mało. :c Następnym razem będzie więcej. Obiecuję! ;3

2 komentarze:

  1. Jakoś nie lubię piosenek vocaloidów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. haha Skąd ja to znam, też całymi dniami siedzę w domu wgapiając się bezczynnie w monitor, oglądając anime, pracując nad skanlacjami lub czytając mangi. <3 W roku szkolnym jak ktoś gdzieś mnie chciał wyciągnąć w weekend to też zawsze wymyślałam jakąś wymówkę. Leeeeeń~

    OdpowiedzUsuń