wtorek, 20 sierpnia 2013

Hmmm... Pisać o czymś konkretnym. Co to w ogóle oznacza? 
Ja tego po prostu nie potrafię... Chciałabym, ale nie umiem zrobić tak, aby tylko 1 tematyka wiła się wciąż na blogu. Blog, jestem pewna, że wkrótce upadnie. I zapewne się nie podniesie. Ale do tego czasu postaram się jeszcze coś zrobić. Wiem, że będzie mi trudno, ale postaram się. Nie jestem najlepsza w blogowaniu, ale wciąż próbuję. I będę próbować. Mam nadzieję, że mnie trochę wesprzecie. Czasami muszę tak się poużalać nad sobą. ;__;

Niedługo mam zamiar dodać moje rysunki i opowiadania. Może to was bardziej zainteresuje.  


Imitation Black - Kaito, Gakupo, Len - http://www.youtube.com/watch?v=M0es7MOtlJU
Cantarella - Len Append Power - http://www.youtube.com/watch?v=HRLD2ivagyk
Dream Eating - Len Kagamine - http://www.youtube.com/watch?v=SmOeqLHwn5g
Memoria Inmoral - Kaito, Gakupo, Len - http://www.youtube.com/watch?v=YTcD1VgBmZs

Przepraszam, że post taki krótki, ale niestety nie mam czasu na pisanie... 
Ja na nic nie mam czasu. ;__; 
Pozdrawiam wszystkich, którzy przeczytali ten beznadziejny post. c:
( Tak, muszę się dalej użalać. )

4 komentarze:

  1. A skąd wrażenie, że to, co dotychczas nikogo nie zainteresowało? Zapewniam, że jeśli ktoś komentuje, to tylko czytających jest zawsze kilkukrotnie więcej.
    I tak, przyjemniej jest czytać teksty na konkretny temat, czy są to narzekania na szkołę, pean pochwalny ku czci jakiegoś filmu czy felieton o cosplayerach. Ale teksty o wszystkim i o niczym też mają swój urok ;)
    Ale tak zupełnie na marginesie, to może nie powinnam dawać "mądrych" rad, gdy sama mam problem z napisaniem dawno zamówionego tekstu ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mam wrażenie. Nawet nie wiem dlaczego. Chciałabym wam napisać tyle rzeczy, ale nie wiem od czego zacząć. Jak zacznie się szkoła, na pewno będzie mniej postów, ale bardziej konkretnych z większą zawartością treści. c:

      Usuń
  2. Jak wyżej, takie teksty o wszystkim i o niczym są nieodłącznym urokiem blogowania. Ja sama mam czasami ochotę dodać post tak po prostu, o niczym konkretnym i lubię takowe czytać. ^^ Tak więc zaciskaj zęby i pisz dalej, dodawanie swoich rysunków, czy opowiadań to faktycznie dobry pomysł. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku... Blog jest meeeega cudowny! *o* Kocham anime i mangę ♥ Będę tutaj wpadać częściej ♥
    clannad-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń