poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Aktualnie. ^.^

Cześć. Wróciłam wczoraj z Okuninki. Byłam już w domu około 16:30. Jak dzisiaj czytałam sobie swoje poprzednie posty... Eh, są właściwie o niczym, co by większość z was właściwie nie interesowało. Wolałabym, żeby tak nie było. Ale nie umiem jakoś pisać dla was na blogu... Nie wiem o czym teraz myśleć, co teraz robić, i na dodatek mam siniaka na nosie! Nie no, super kurde, super! Zdjęć też nie ma, bo się mi nie chciało robić. Przez większość czasu tam i tak siedziałam tylko w wodzie. Kocham wodę. ;3 A właśnie. Co do tytułu posta, "Aktualnie ^.^ ". Chodzi o anime, które aktualnie oglądam, lub zamierzam oglądać. Zacznijmy może od tych aktualnie oglądanych. c:

Koroshitsuji


Ciel Phantomhive jest sierotą. Jego rodzice spіonęli w pożarze, a on sam postanowiі zawrzeć pakt z diabłem, by odszukać i zemścić się na zleceniodawcach podpalaczy. Od tego momentu młodemu paniczowi stale będzie towarzyszyі Sebastian, demon który w zamian za jego duszę speіni każdy rozkaz mіodego lorda, oraz będzie peіniі codzienne obowiązki lokaja w olbrzymiej posiadłości Phantomhive`уw

Jestem na 14 odcinku 1 serii dopiero niestety. A już oglądam od... od tamtego roku? xD Chyba tak, ale nie mogłam jakoś się zebrać na obejrzenie tego anime.
~~~~~~

Fairy Tail
 

Akcja Fairy Tail rozgrywa się na ziemiach Fiorre gdzie magia jest czymś normalnym. Ludzie nią handlują i dzięki niej się utrzymują. Na całym kontynencie utworzone są gildie skupiające magów aby Ci wykonywali zadania niewykonalne bądź za trudne dla przeciętnego człowieka.
I właśnie o jednej z takich gildii jest ta opowieść.

13 odcinek.

~~~~~~

Soul Eater


Ośrodek Szkolenia Mistrzуw Broni Shinigami (Shibusen) ma oficjalnie na celu obronę świata przed zіem, lecz prawdziwym celem jest niedopuszczenie do odrodzenia się Kishina, istoty, przez którą świat ogarnia chaos. Uczniowie dobierają się w pary bądź trójki. Jeden lub dwoje zostaje bronią, a drugi/trzeci mistrzem. Razem mają na celu zdobycie 99 tak zwanych „jaj Kishina”, czyli dusz przesiąkniętych zіem oraz jedną duszę wiedźmy. Po speіnieniu owych warunków broс staje się "Kosą śmierci", czyli orężem samego Shinigami - zaіożyciela Shibusen.
Do tejże szkoły uczęszczają gіуwni bohaterowie: Maaka Albarn - mistrz kosy, Soul Eater Evans - partner Maaki (kosa), Black☆Star - zabуjca, Tsubaki Nakatsukasa - demoniczna broс i partnerka Black☆Stara, Deth The Kid - syn samego Shinigamiego, Liz i Patty Thompson - bliźniacze pistolety i bronie Kida.

Ah, co za grafika obrazka. -_- Jestem na 2 odcinku, ale jakoś mnie za bardzo do tego anime nie ciągnie. Kiedyś się zbiorę na pewno do oglądania, ale nie teraz. Nie w tym czasie.

~~~~~~

Princess Princess
 
Historia obracająca się wokół życia trzech chłopców wybranych na szkolne "Księżniczki" w szkole dla chłopców, która również okazuje się być najbardziej elitarną szkołą w okolicy. Głównym bohaterem, Tōru Kouno, właśnie przeniesiony do nowej szkoły – Fujimori. Jest jednym uczniów wybranych na jedną z Hime (dosł. Księżniczka?) lub Księżniczek, co jest tradycją w szkole w celu przerwania monotonii życia w otoczeniu samych mężczyzn. Studenci są wybierani do roli Księżniczek (na podstawie pewnych kwalifikacji) i są zmuszeni przebierać się za dziewczyny i uczestniczyć w szkolnych zajęciach.

To jest akurat anime, które chciałabym obejrzeć, i chyba niedługo zacznę oglądać. c: 

Księżniczki:
Tōru Kouno

Jest głównym bohaterem tej historii, który przenosi się do szkoły dla chłopców i staje się jedną z Księżniczek. Wydaje się być tym zachwycony, ponieważ wszystkie Księżniczki dostają dużo darmowych i luksusowych rzeczy. Jego rodzice zginęli w wypadku, dlatego jego wujek i ciotka adoptowali go. Wydaje się być bardzo niechętnie spędza czas z rodziną, jest to głównie związane z jego młodszą przyrodnią siostrą Sayaką, która ma niezdrową obsesję na jego punkcie. Pracę jako Księżniczka wykorzystuje głównie jako odwrócenie uwagi od problemów, które ma z rodziną. Często wspólnie z Yuujirō lubi drażnić Mikoto.

Yuujirō Shihōdani 


Zachodnia Księżniczka, jest pewny siebie i nie ma wiele problemów z ubieraniem się jak dziewczyna. Ciągle lubi dokuczać Mikoto bo uważa, że jego reakcje są zabawne. Dystansuje się od reszty rodziny, bo uważa, że jego matka, ojczym i młodszy przyrodni brat są razem „idealną rodziną”. Tōru jest pierwszą osobą, do której kiedykolwiek się otworzył. Najwyraźniej, idealną dziewczyną Yuujirō jest ta o doskonałej figurze.

Mikoto Yutaka 
Mikoto Yutaka
Wschodnia Księżniczka, jest bardziej niechętny do przebierania się w sukienki, bo nie chce, żeby jego dziewczyna Megumi dowiedziała się o tym. Jest jednak niezawodną sobą – często uparcie jęczy i narzeka na rzeczy, które musi robić jako Księżniczka, ale zawsze robi je mimo to, czy jest on zmuszony czy nie. Jest bardzo zmartwiony ilekroć ktoś inny spoza szkoły dowiaduje się o tym, co robi. Jest najbardziej żywiołowy z trzech Księżniczek, zawsze okazuje wiele emocji i ekspresji, gdy krzyczy na Tōru i Yuujirō. Mikoto również nie ma wyczucia dźwięków, jako że nigdy nie śpiewał, zanim został Księżniczką.

~~~~~~
 
Jeszcze tego co chcę obejrzeć, by było trochę dużo, ale  to same yaoi! xD Więc to by was chyba nie zainteresowało. Chyba, że... Wtedy piszcie. Najlepiej na e-mail. 
karolinat2332@wp.pl



5 komentarzy:

  1. Wszystko widziałam~ hehe
    Princess Princess nawet ostatnio czytałam. <3 To też podpada pod shonen-ai, nawet bardziej niż by się mogło po seansie anime wydawać. O.O
    Pisz o yaoicach, mi to nie przeszkadza. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się za czytanie zabieram, ale najpierw przeczytam Love Stage!!. Jak lubisz yaoi, to masz linka : http://centrum-mangi.pl/reader/Love-Stage/1/1/v1#01. Jeśli nie, to nie będzie ci potrzebny. c:

      Usuń
  2. O, to Princess Princess nawet mam na liście do obejrzenia, zupełnie tego nie pamiętam. Może projekty postaci Nakajimy mi się spodobały, mają fajne oczy jak w You're Under Arrest (i tam też był facet przebrany za babkę!)
    Kuroshit jest za bardzo babski na mój gust, a oba pozostałe to tasiemce, a tasiemce mnie nie interesują.
    Za to o yaoi pisz jak najbardziej, sama planuję wkrótce o jednym przynajmniej wspomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym oglądała nowe anime, ale nie mam czasu T^T
    Jak na razie oglądam Naruto. ale ciężko i tak mi jest bo muszę ściągać odcinki, a robię to tylko jak jestem u chłopaka :<
    Dobrze że piszesz takie posty przynajmniej wiem co jakby co zaczynać, a co nie warto hehe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://naruto.wbijam.pl/ - na tej stronie masz wszystkie odcinki w dobrej jakości i z napisami pl.
      Nie ma za co. xD

      Usuń