niedziela, 30 czerwca 2013

Drobna pomyłka.

Konnichiwa! W środę moja suczka, o której wspomniałam w TYM poście, przeszła operację. Nie będę opisywać szczegółowo, chyba, że ktoś się tym zainteresuję. Jeśli tak, to piszcie. A właśnie, w związku z tytułem. Drobna pomyłka. Pewnie nie czaicie o co chodzi. c: Chciałam wejść na ask'a. Ale źle wpisałam adres strony, czyli ak.fm. No i myślicie pewnie, że pewnie nie ma takiej strony. Ale mylicie się... Bo jest!!! Jakie było moje zdziwienie, kiedy wczytało się, a ja zobaczyłam to :


Co to w ogóle ma być?
Nie ma na tej stronie żadnego odgłosu, tylko taka dziwna postać. To dziwne, ale trochę się tego boję. ;c 
Ale mniejsza z tym. Jestem dopiero na 8 ( chyba xD ) odcinku Madoki. Jakoś wolno mi to idzie. Aha! I jeszcze jedno. Nie ma to jak być chory, w wakacje.

 ( /'.' )

A tutaj link do ask'a : http://ask.fm/Evelynn2332

Pozdrawiam, i zachęcam do komentowania. I może piszcie, o czym byście chcieli posty. Bo ostatnio nie mam pomysłów. ;p

4 komentarze: