środa, 22 maja 2013

Jak to możliwe?! + edning

 Konichiiwa! Tu znowu Kalolinka. Dzisiaj byłam w szkole. Jak zwykle było tak głupio, że ja piehdole, ale z opresji wyratował mnie kolega. :3 Był sobie apel, aż tu nagle kolega ( Filip ) siada obok mnie, i mi mówi coś, o czym nie zapomnę chyba do końca życia. To było takie dziwne, że aż śmieszne. xD
- Karolina, a wiesz, że Nowicki się w tobie kocha?
- No jaaasne! Jużci wierzę. :d
- No tak!
- Przysięgnij pajacu! :o
- Przysięgam!
No i to było dziwne, bo mi się zdawało, że Bartek mnie nie lubi. A tak dla jasności, to Bartek to ten cały Nowicki. Nie wiem czy się śmiać, czy płakać, czy się cieszyć. Dlaczego moje życie jest tak skomplikowane!? A zresztą. Wiem, że was to pewnie nie obchodzi. :p
 Jutro będzie recenzja anime Sankarea. Obejrzała niedawno z bratem. Podobywało mi się. :3 Zaciesz na swej twarzy mam, tralala, tralala! xD Dobra, bez takich. Znalazłam bardzo fajną piosenkę, a właściwie edning, z anime Puella Magi Madoka Magica. 
Zespół bardzo dziwnie się nazywa, tj. Kalafina. No więc, czy tylko mi kojarzy się to z kalafiorem? xD No nie wiem, pewnie nie. A tu piosenka:


Oooo, jakie to fajne. :3

Jutro będzie zdecydowanie więcej treści. c:
Czekam na komentarze!

4 komentarze: